Raoul
Naast het succes bij Bankzitters, weet Raoul ook op zijn eigen kanaal de juiste snaar te raken bij het grote publiek. Wij mogen af en toe bijspringen met het bedenken of uitwerken van een concept. Naast dat Raoul een creator is, is het ook een full-time wereldgozer, want hij is ook de motivator geweest achter de oprichting van ons bedrijf. Dat is geen gekke tip geweest! Lees verder over wat we hebben mogen doen voor Raoul.
Creatieve sparringpartner
Aan het begin van de samenwerking hebben we content met elkaar opgenomen en waren we voornamelijk op vrijblijvende basis een sparringpartner. Vanaf toen is eigenlijk de algemene bal van De Marketing Tandem gaan rollen. Raoul gaf de assist en wij kopten hem snoeihard binnen. Vervolgens hebben we met Raoul een aantal creatieve brainstormsessies gehad waarbij we zowel content voor hem als voor Bankzitters bedachten. Deze samenwerking werd steeds nauwer en heeft de volgende resultaten opgeleverd.
Creatie voor Raoul
- Verzinnen van content: Voor Raoul bedachten we de video ‘Ik overleefde 7 dagen op een noodpakket’.
- Uitwerken van content: We hebben voor de video’s ‘Ik leefde een dag als Belg’ en ‘48 uur overleven in München’ de uitwerking voor onze rekening genomen.